مصاحبه آرشیو خبر ها
تک تک سلول های بدنم سیاه و سفید شده است

تک تک سلول های بدنم سیاه و سفید شده است

هرنانس خرید لحظه ی اخر یوونتوس به شمار می رفت اما در ابتدای فصل با نمایش های ناامید کننده باعث خشم هواداران یوونتوس شده بود، اما در مقابل سمپدوریا بازی قابل قبولی ارائه داد و اگر موراتا کمی خوش شانس تر بود یک پاس گل هم به نامش ثبت می شد. او امروز با شبکه ی اسکای مصاحبه کرد:

 

ما مجبوریم همیشه بهترین عملکردمان را در تمرین به نمایش بگذاریم و منتظر فرصت بمانیم. مربی به همه ی ما فرصت می دهد و این جنبه ی مثبتی است، شما می دانید که فرصتان را به دست خواهید اورد چون بازی های زیادی وجود دارد. من آمدم تا در پشت مهاجمان بازی کنم، اما فقط در سه بازی آنجا بودم. اما نقطه ی قوت من همیشه توانایی ام برای تطبیق پیدا کردن در پست های مختلف بوده است. فکر نمی کنم بیشتر بازیکنان این را نکته ی مثبتی بدانند، چون شما در این حالت مجبورید که نقشتان را پیدا کنید و در آن انطباق پیدا کنید و سپس پیشرفت کنید، اما برای من اینطور نیست، نقطه ی قوتم همیشه توانایی بازی در پست های مختلف بوده است.

 

وی ادامه داد:

 

وقتی به اینجا امدم ایده ای داشتم، بعد با مربی صحبت کردم و او باعث شد متفاوت فکر کنم. من حالا تقریبا 100٪ با این پست انطباق پیدا کرده ام. من با مشارکتی که در بازی با سمپ در پست جدیدم ایفا کردم خوشحالم.، اعتراف می کنم که شروع زندگی ام در اینجا سخت بود و مورد انتقاد واقع شدم، اما تمرکز روی این چیزها فایده ندارد: ‌من به جایش تصمیم گرفتم که روی واقعیت متمرکز شوم، اینکه بازیکن بهتری بشوم.

 

او سپس به ستایش جو وینوو و ذهنیت قهرمانی در یوونتوس پرداخت:

 

من ادگار داویدز را دیده بودم که می گفت اینجا یاد گرفته چطور پیروز شود. من توضیحی در مورد این قضیه در کتاب بروس لیپتون، که یک دانشمند است پیدا کردم، او ازمایشی روی سلول ها انجام داده بود و فهمیده بود که سلول ها بر طبق محیطشان تغییر و تطبیق پیدا می کنند. چیزی که اتمسفر اینجا را اینقدر خاص می کند، این است که این جو به قدری سنگین و قدرتمند است که به محض اینکه وارد اینجا می شوید تمام افکارتان تغییر می کند و همه ی سلول هایتان سیاه و سفید می شود. بنابراین جو خاصی در اینجا حکم فرماست که چنان بر شما چیره می شود که کاملا احساسش می کنید، این تجربه ی یوونتوس است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: